Zwroty i reklamacje

Towar nabyty w sklepie internetowym mandalayoga.pl można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Zakupiony towar który będzie zwracany lub wymieniany – nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać wszystkie metki i zawieszki, musi zostać odesłany wraz ze wszystkimi rzeczami z którymi został przysłany (paragon, gratisy itp.)


I. Zwrot

1. Aby dokonać zwrotu towaru, prosimy o wypełnienie formularza wymiany/zwrotu, zawierającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

2. Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu oraz towarem należy przesłać na adres:

Myoga Ulica Złota 14 97-400 Bełchatów

 

3. Zwrot kosztów za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania.

4. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w formularzu wymiany/zwrotu. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.

5. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

II. Wymiana

1. Aby dokonać zwrotu towaru, prosimy o wypełnienie formularza wymiany/zwrotu, w którym zostanie wskazany towar, na który ma nastąpić wymiana.

Wypełniony formularz należy przesłać na adres: kontakt@mandalayoga.pl – celem potwierdzenia dostępności żądanego towaru.

2. Po otrzymaniu informacji o dostępności towaru, prosimy wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu oraz towarem przesłać na adres:

Myoga Ulica Złota 14 97-400 Bełchatów

3. Jeśli wymieniany produkt jest tańszy od nowego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy. W tytule przelewu należy wpisać „Dopłata do wymiany towaru Nr zamówienia: XYZ„. Wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu.

4. Gdy wymieniany produkt jest droższy od nowo zamówionego, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez sklep wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w formularzu wymiany/zwrotu.

5. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

III. Reklamacja

W przypadku stwierdzenia wad fizycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z towarem zamówionym, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.

W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru na własny koszt na adres sklepu:

Myoga Ulica Złota 14 97-400 Bełchatów

1. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji towaru.

2. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

3. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, w ciągu kolejnych 14 dni, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

5. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl